Saturday 10 September 2011

Berita Harian Online | ‘Permainan kami sudah statik’

Berita Harian Online | ‘Permainan kami sudah statik’

Sila Klik link di atas untuk artikel penuh

Apala nak jadi dgn Pasangan emas kita yang satu ni. Jgnla buat kenyataan yang macam rakyat Malaysia ni bodoh. Rakyat Malaysia ada mata, hati dan perasaan la. Kami boleh tau dan agakla. Ini bukan kali pertama pasangan Koo-Tan ni buat hal dgn Rexy. Tak payah la aku kena citer panjang lebar kat sini kan.
Sakit hati aku, kita dan korang baca kang.

Kenyataan 'Permainan Koo-Tan dah statik' macam nak cakap Rexy dah mati akal xder idea baru dalam permainan badminton. Come on la. Rexy tu bawa nama Mainaky  tau. Macam kat Malaysia ni, Keluarga Sidek. Badminton is in their blood. Koo-Tan korang ingat korang saper?

Nak aku ulang balik ker... (sebab korang xbace blog aku kan)
Korang tu nobody ... Jadi somebody..... Jasa saper?... Rexy Mainaky
Nanti orang dah naik muak, meluat nnti... Korang tgkla... Rakyat Malaysia dah xnak sokong korang nnti, baru korang tau.

Kang dgn Dato' Lee Chong Wei kena tempias kang ( aku minta maaf kat Dato' Lee Chong Wei dan rakyat Malaysia yang marah dgn kenyataan ni in advance). Korang nak tgk Rakyat Malaysia salahkan korang ker nanti.

Koo-Tan ni bukan xhebat.. Sumer pon tau... Cuma xder disiplin.. diorang ingat diaorang hebat so suka hati diorangla nak buat aper pon... Dah kalah salah kan coach bukan salahkan diri sendiri.

Cuba tgk negara lain, mana ada example yang macam ni... ( aku rasa la ). Buat malu Malaysia jer

Aku bukan per... Aku sayang Badminton Malaysia
Aku rakyat Malaysia, lahir di Malaysia...
aku takut nanti orang kate aku bias kat Rexy.. Asyik sokong Rexy jer prof.striker ni

Well Koo-Tan korang jawab la sendiri nanti kalo korang xdapat Emas Olimpik London 2012 nnti ...
Rakyat Malaysia sedang tunggu result ni....

Ikhlas dari tuan punya blog

No comments:

Post a Comment