Thursday 29 September 2011

Recap 25 September 2011

Just nak recap apa yang berlaku hari ni
Pagi aku main basketball dgn Jeeha NajihahEmierul IzhamNoor Haziq suhaimi and balqis
Nak tau x si Gap ( Emierul Izham ) malu2 dgn si balqis
Hahahaha klakar giler

Tgh hari g rumah Polar ( Muiz Yusni) der buat open house aku gi dgn Jeeha, pastu jumpa si Kecik ( Farris ), KungFu, Adam dan Wan Naquiyah Shahrulzaman Japhilus + Si Raja
PS : Sori kalo aku x include yg lelain
Kecik aku rasa aku xder FB ko sama la dgn si adam dan Raja

Pastu g beraya kat rumah Dato aper ntah...
X sempat nak makan Daging Kambing....
Huhuhuhuhu sedih giler

Pastu lalu jer kat umah syazana ( xder FB ko gak ) dan lalu gak kat umah Mawar Mutiara dan Chempaka Seritp xsinggah sori...... ader hal urgent

Kereta tetiba xcukup minyak....
Jgn risau aku sempat isi sebelum aper2 xbaik berlaku

Ptg main basketball lagi dengan si adam, haziq, Afiq Rusli,Ainan Risham, Phun X ( aku xingat ko punyer FB), Shazwan, Kecik dgn Hakim Pro

Skang ni aku penat nak tido.....
Anyway thanks to all people teman aku untuk hari ini

No comments:

Post a Comment