Sunday 7 August 2011

The 1st time is the hardest

Assalamualaikum,
Salam sejahtera..... Salam 1 Malaysia

Akhirnya....... Finally......
Setelah di fikir masak2 aku decide untuk buat blog aku sendiri
Well aku kena akui gak blogging ni fenomena zaman skang ni

Dulu org kater xder email kolot.....
Dah ader email..... org tanyer plak..... xder friendster ker????
So buatla friendster....

Dah ader friendster.... org tanyer ada myspace... aku jawap malas
Skang ni aku dah xlayan friendster.....
Datang plak fenomena facebook..... Buat plak facebook

Skang ni zaman blogging plak... Aku nak tengok org tanyer aper lagi....

Aku berharap dengan ader blog ni aku bleh praktis freedom of speech
aku xkan salah guna freedom of speech aku.... Aku tau batasnya....

Well.... aku berharap dengan blog ni aku bleh share about me dan People around me

Aku pun xtau sesuai x aku cakap untuk 1st post aku kat blog aku ni

so til then....

3 comments: