Friday 12 August 2011

Hanya aku jer yang tau...... rasanyer

It's been a while since i wrote my last entry ( kenapa aku skeaping ni.......)

Aku bukan xnak tulis paper kat blog aku ni....
cuma kebelakangan ni..... aku ada ckit penat so aku zzzz terawal sangat
atau pun sebab BWF World Championship ader live kat Astro.....
ntahla .... kena plus dengan aku blank masa nak tulis kat blog ni......

Semenjak last entry aritu.... aku layan jap aku nyer facebook.....
jadi the busybody jap..... tgk entry news feed ( yg mana sempat la )

Banyakla... aku dapat baca sebab ader kelapangan kan

Pasal awekla..... bf la..... gfla..... gaduhla..... clashla.... dll......la.....
hmm..... dengkila plak kan.....
Tp dengki... dengki la gak kan.....
mana2 aku leh tlg.... aku tlgla gak.....
mana2 org yang need mende camtu
 aku tlgla.... mana patut kan

Tp kengkadang tgk kiter tlg kena marah.... pergh... anginla gak
tp wa still cool beb.... member punyer pasal.....
tu yang -vela

tgk member elok balik dgn bf/gf dier... best gak
gaduh bukan aper.... kecik punyer hal jer.... klakar kengkadang rasa.....

org yg couple mmg camni ek...????
kalo cmni..... rasenyer sampai ke matila... aku xder awek..... xberbinila aku....
hahahahaha... gelakkan dier..... boooo..... kan prof.striker.... biar padan muka dier... hehehehe

Walaupun aku senyap jer kat blog tu....
Aku tgk ader la org komen pasal ..... kan
Saper yang bace aku nyer blog tau la....

Anyway.... aku nak ucap thank u for ur comments
Just aku nak tanyer ....
kalo korang ader kat tempat aku ...... skang ni...
jadi cam aku ni.....
jgn letak korang kat tempat aku ....
cuba jadi aku.... (sesuatu pengalaman yang korang xkan tau)
baru korang tau betapa sukarnyer aku dalam banyak perkara personal ni.....

Bg yang pernah lalui nyer mayb bleh sharing......
Aku xmenghalang org lain juga yang blum melalui nyer untuk sharing or comment

Aku bkan nak mengenakan saper2.... jauh skali.....
Saper yang terasa .... aku minta maaf..... aku xberniat pon nak wat gtu......

Support korang aku amt hargai
thank u......

Deep inside my heart..... hanyer aku dan Tuhan sahaja yang tau.... ( chewah... )

ikhlas dari ku......

No comments:

Post a Comment