Monday 29 August 2011

Berita Harian Online | Koo/Tan-Rexy pisah!

Berita Harian Online | Koo/Tan-Rexy pisah!

Klik link untuk tgk article...

Aku masa baca artikel ni... Seriusly aku terkejut.... Speechless...

Aku tertanyer2, what happened? What goes wrong??? ( skeaping london)

Bagi aku yang selalu ikut perkembangan Badminton kita aku rasa sedih....

Aku nak tanyerla pada anda sumer di luar sana...terutamanya Koo Kien Kiat - Tan Boon Heong

Siapa yang realise potential Koo-Tan?..... Rexy
Siapa yang gabungkan Koo/Tan.....Rexy
Siapa yang jadikan mereka World Beater.....Champion.... World No 1 satu ketika dulu?... Rexy
Masa mereka down... kena marah dgn rakyat Malaysia @ yg sewaktu dengannya.. Siapa yang backing Koo-Tan .... Rexy
Siapa yang jadikan mereka dari no one, nobody, jadi somebody, membawa gerun kepada lawan terutamanya China..... Rexy

Mungkin org kata aku one sided asyik menang kan Rexy
Takkan Rexy xsalah langsung....

Aku respect Rexy Mainaky sbb
Rexy kalahkan our best badminton pair semasa zaman Rexy, Yap Kim Hock-Cheah Soon Kit ( banyak kali )
Rexy ketepikan permusuhan Indonesia-Malaysia dalam Badminton, jd coach Malaysia ( something yang mmg kena respect )
Untuk aku Rexy macam Anak2 Sidek.... When come to badminton, it's serius business
Macam Badminton tu life untuk mereka.... No time to play around.....

Macam mana BAM xdapat realise potential Koo-Tan sebelum Rexy datang
Apabila Rexy datang jd coach...

He show products....
1. Koo Kien Kiat - Tan Boon Heong
2. Fairuzrizuan Tazari - Zakry Latif
3.  No 1 and No 2 jadi pasangan kebanggaan Malaysia, menang macam2
4. Keep producing product dalam bentuk good sparring partner supaya No 1 and No 2 maintain in good condition, dan product2 ni tunggu time jer yang mana xpernah dapat rasa2nyer
5. Dengan ader banyak product ni kita xbergantung pada just satu product, macam sekarang ni single jer, sumer Dato' Lee Chong Wei, beregu jer, Koo-Tan

Aku just lontarkan pandangan jer. Since Koo-Tan xkan bace blog aku, jauh sekali Rexy dan BAM
So aku just post kat blog ni untuk bacaan semua followers aku. Walaupun aku tau cara aku writing ni xkan dapat diiktiraf sebagai bacaan ilmiah ( sumer tunggang langgang, saper yang blaja penulisan ilmiah tu tau la, aku just malas jer )

P/s Manala tau kalo Koo-Tan baca, Rexy dan BAM pon baca....

Koo-Tan dan BAM, check diri dulu sebelum nak salahkan org lain
Rexy... KEEP UP THE GOOD WORK

No comments:

Post a Comment