Tuesday 9 August 2011

Tidak ku sangka....

Well arini xder citer best sangat nak kongsi dgn korang....
At least something la to share rite....

Dalam blog aku ni aku baru jer kalo xsilap.... 2 hari jadi blogger di blog sendri
Sakit gak la kpala aku nak sharing dgn korang kan....
Susah gak nak blogging ni kan???
But it's ok.... mula2 tu susah la kan.....

Tapi sblum aku ader blog ni
aku ader la antar artikel kpada blog lain supaya jadi tatapan umum kan
so far so good la da sambutan kan....
terasa macam worth it giler segala masa yang aku peruntukkan untuk artikel tu dan sambutannya pergh... aku xsangka beb....

Anyway nak ucapkan terima kasih kepada Seri Rahayu Ahmad Kamil ( tepuk2 ) sebab bagi nama pena tu
Terima kasih gak kepada Nurul Najihah sbb  banyak support aku
Terima kasih gak kepada sumer yang support aku secara langsung @ xlangsung

No comments:

Post a Comment