Tuesday 9 August 2011

Membuat aku tersenyum.........

Hari ni kan sedang aku berjalan2 area perumahan aku....
Tergerakla nak gerak ke satu area ni...... berharap dapat la tgk wajah ...... kalo xpon lalu je la pon xper..... konon... ..
Well aku punyer SA da...

Sekali masa aku lalu tu... ternampakla...... SA aku tgh jalan.....
Senyum jer dier nampak aku, aku lambai... dier lambai balik..... pergh......
Almaklum la aku dalam keta.....

Senang ati aku....
Hilang segala yang xbest
Membuat aku tersenyum

5 comments:

  1. jiwang benar hang.... amik la no hp dia.. hehe..
    lambat2 terlepas broooooooo!

    ReplyDelete
  2. itu bukan masalah nyer bro....
    masalahnyer aku pun xtau dier tau x aku ni A kat dier...
    Part lain....aku xder hal sangat dowh....
    Yang ni big prob bro.... giler punyer big...
    Sbb aku segann.... lagipun aku tau dier dah ader...

    Ada lagi satu masaelah broo.. payah nak cakap... kalo org tau confirm gelak besar beb....

    ReplyDelete
  3. adoyai kau nieyh . kan dah melepas ..
    kalau tak esok lusa kau da kahwin da dowh .hehehe .

    ReplyDelete
  4. kureng ko jeeha....
    bkan camtula....
    aku kenal dier pon mmg dah ader la

    ReplyDelete